loading...
ای او اس و اندروید|ترفند ، بازی ، اپ
محمدحسین بازدید : 327 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

سیری نام دستیار صوتی کمپانی اپل است که در حقیقت اولین دستیار صوتی در دنیای تلفن‌های هوشمند به‌حساب می‌آید و محبوبیت زیادی را در بین کاربران به‌دست آورده است. سیری دارای برخی ویژگی‌های جالب است که اطلاع از آن‌ها باعث می‌شود کاربران کارهایشان را ساده‌تر انجام دهند.

محمدحسین بازدید : 152 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

اگر شما هم اوقات زیادی از روز را در فضای مجازی به گشت و گذار مشغولید، احتمالاً به نوعی بدبینی طبیعی گرفتار شده‌اید؛ به طوری که هر چیزی را باور نکرده و در صحت و سقم تصاویر و اخبار شک و تردید دارید. البته این امری طبیعی است؛ چرا که بسیاری از ما با موارد جعلی بسیاری در دنیای اینترنت مواجه شده‌ایم. اما تصاویری که در ادامه خواهیم دید، علی‌رغم تمامی این تردیدها، کاملاً حقیقی هستند.

محمدحسین بازدید : 170 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (1)

شیشه به صورت طبیعی ساختار تصادفی دارد. این ماده در اثر ذوب بسیاری از مواد معدنی و ترکیب آن‌ها در دمای بالا بوجود می‌آید. اما به تازگی دانشمندان به صورت کاملا تصادفی با الگوهای منظم مولکولی موفق به ساخت نوع جدیدی از شیشه شدند. با زومیت همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 150 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (1)

تقریبا همه تصاویر هتل‌های کپسولی ژاپن را دیده‌اند و مقاله‌ای در مورد آن خوانده‌اند. اما این‌بار تصاویر حیرت‌آور وون کیم (Won Kim) چشمان ما را به مجموعه‌ی دیگری از محل زندگی‌های بسیار کوچک باز می‌کند؛ هتلی مخفی در توکیو که به عنوان مسافرخانه برای جهانگردان طراحی شده است.

این عکاس برای اولین بار زمانی با این هتل آشنا شد که در ژاپن به جهانگردی مشغول بود، وی پس از دو سال برای عکاسی به این مکان مراجعه کرد. او چندین ماه در این هتل زندگی کرد، با ساکنین آشنا شد و از فضاهای گور مانندی که آنها منزل می‌نامند عکاسی کرد.

تمام هتل در یکی از طبقات یک ساختمان اداری واقع شده است. کیم می‌گوید برخی از ساکنین میهمانان موقتی و دیگران به طور دائمی در این‌جا زندگی می‌کنند.

محمدحسین بازدید : 385 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

سلام در این سایت شما با کلیک بر روی لینک های داده شده 10تا 30تومان درامد کسب میکنید .

 

پس از این که مبلغ به حد مورد نیاز(10000تومان)رسید میتوانید پول رو از طریق کارت یا شماره حسابتون دریافت کنید به همین سادگی.!!!!

روزانه هم میتونید 700تا 1000تومان با 10 دقیقه وقت گذاشتن کسب کنید.هر روز یک شارژ1000تومانی با 10دقیقه وقت گذاشتن خوب نیست؟؟؟؟؟؟!!!!!! 

قرار بودش که ادرس این سایتو رو بصورت پولی بذاریم چون خودمون برای بدست اوردنش پول دادیم ولی تصمیم گرفتیم برای یه مدت بصورت رایگان بذاریمش پس معطل نکنید وکلیک کنید و درامدتونو کسب کنید تا این لینک پولی نشده!!!!!

 

برای رفتن به سایت و کسب درامد کلیک کنید.

محمدحسین بازدید : 149 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

گوگل که حالا بخشی از شرکت آلفابت شده، دیگر آن موتور جستجوی ساده ای نیست که در روزهای نخستین بوده است. حالا که بنا به تغییرات ساختاری در گوگل دوباره نام این غول اینترنتی بر سر زبان ها افتاده است، بیایید به چند نکته جالب و البته کمتر شناخته شده درباره گوگل بپردازیم.

محمدحسین بازدید : 226 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

همانند فهرست آنتاگونیست‌های سریال «بازی تاج و تخت» که فصل به فصل دچار تغییر و تحولاتِ زیادی می‌شود، فهرست بهترین اپیزودهای سریال هم چنین ماجرایی دارند. از آنجایی که هر فصل سریال شامل یک عالمه کشتار و قتل‌عام و اعدام و خیانت و عروسی است، پس طبیعی است که سالی یک‌بار با اپیزودهایی برخورد می‌کنیم که بیشتر از قبل نفس‌مان را حبس می‌کنند و سخت‌تر از قبل یقه‌مان را می‌چسبند. حالا که فصل پنجم تمام شده، وقت یک مرور کلی فرا رسیده است. بعد از پنج فصل و بعد از ۵۰ اپیزود، به نظر می‌رسد اکنون فرصت خیلی خوبی برای طبقه‌بندی بهترین اپیزودهای «بازی تاج و تخت» است. پس، با خیال راحت تکیه دهید و برای نشان دادن مخالفت‌تان در بخش نظرات آماده شوید! این است ۱۰ اپیزود برتر «بازی تاج و تخت»…

محمدحسین بازدید : 133 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

 لپ‌تاپ‌مگ دلیل اصلی خود برای رتبه‌بندی برندهای مختلف لپ‌تاپ را پاسخ به این سوال مهم عنوان می‌کند که کدام لپ‌تاپ را بخریم؟ در واقع این سوال می‌تواند هزاران پاسخ و دلیل داشته باشد. ولی همیشه ماجرا از جایی شروع می‌شود که کدام برند ارزش واقعی پولی که شما به سختی به دست آورده‌اید و برای خرید لپ‌تاپ هزینه می‌کنید را بداند. بنابراین لپ‌تاپ‌مگ هر سال تعداد زیادی از لپ‌تاپ‌ها را از جنبه‌های مختلف کیفی، پشتیبانی فنی، ارزش و تعداد خرید و آیتم‌های دیگر مورد بررسی قرار می‌دهد.

محمدحسین بازدید : 148 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

تا به امروز تنها ۱۲ نفر موفق به قدم گذاشتن روی کره‌ی ماه شده‌اند که آخرین مورد ۴۵ سال پیش اتفاق افتاده است. حال آژانس فضایی ایالات متحده‌ی آمریکا با انجام تحقیقاتی به این نتیجه رسیده که می‌توان هزینه‌ی بازگشت و سکونت در ماه را به ۱۰ درصد برآوردهای اولیه کاهش داد.

محمدحسین بازدید : 230 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

پایه‌گذاران گوگل، لری پیج و سرگی برین از ابتدای تاسیس آن شرکت رویاهای بزرگی در سر داشتند. خبر تاسیس هلدینگ جدید با نام آلفابت نیز قدمی در راستای تحقق این رویاها است. اما هدف از تاسیس این هلدینگ چیست و چه معنایی برای کاربران گوگل دارد؟ با ما همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 113 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

از جاذبه‌های گردشگری و بهترین مقاصد گردشگری بسیار شنیده‌ایم. بسیاری از گردشگران سعی می‌کنند به جاذبه‌های مهم و پربازدید جهان سفر کنند، اما گروهی دیگر به کشف ناشناخته‌ها علاقه دارند. آگاهی از خطراتی که ممکن است در برخی از نواحی جهان در انتظار گردشگران باشد، می‌تواند از بروز حوادث ناگوار برای گردشگران ماجراجو جلوگیری به عمل آورد. با ما همراه باشید تا ۱۰ مورد از خطرناک‌ترین شهرهای جهان را معرفی کنیم.

محمدحسین بازدید : 157 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

فصل تابستان به خاطر گرمای زیادی که دارد زمانی عالی برای پرداختن به ورزش‌های آبی است، با این وجود حتی گاهی در فصل زمستان هم می‌شود از این قبیل ورزش‌ها لذت کافی را برد. با هم به مرور این مطلب می‌پردازیم.

محمدحسین بازدید : 221 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

همگی نظریه‌ی معروف اینیشتین با نام نسبیت خاص را شنیده‌ایم. این نظریه می‌گوید هیچ شیئی نمی‌تواند با سرعتی بیشتر از نور در خلا حرکت کند. البته باید توجه کرد که این سرعت در حالت نظری ممکن است؛ اما نظریه نسبیت می‌گوید که با بالا رفتن سرعت، جرم ذره بیشتر و بیشتر می‌شود تا جایی که برای حرکت دادن آن نیاز به انرژی بی‌نهایت خواهد بود

محمدحسین بازدید : 103 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

الن استفان محقق ارشد ناسا و جان گرانسفلد، مدیر بخش ماموریت‌های علمی این آژانس که دو نفر از مقامات ارشد ناسا نیز به حساب می‌آیند به نوعی وجود حیات فرازمینی را تایید کرده‌اند. گرانسفلد به کمیته‌ای در کاخ سفید گفته است:

محمدحسین بازدید : 184 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

در بخش اول از داستان‌های انتخاب نام‌هایی که توسط مدیران و بنیانگذاران شرکت‌های بزرگ برایتان نقل کردیم، با داستان‌های جالبی روبرو شدیم. حالا در این بخش قصد داریم تا سری به دیگر بزرگان دره سیلیکون همچون مایکروسافت، فیس بوک، ویکیپدیا و... بزنیم و ببینم که آن‌ها چگونه نام کنونی خود را برگزیده‌اند! با ما همراه شوید.

محمدحسین بازدید : 135 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

بی شک ایتالیا را می‌توان جواهری واقعی و درخشان در تاریخ، فرهنگ و تمدن قاره‌ی اروپا به شمار آورد. کشوری که با آب‌های لاجوردی احاطه شده و میراث دار بخشی از تاریخ و معماری باشکوه جهان است

محمدحسین بازدید : 156 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

این روزها نام‌های تجاری بسیاری از مقابل چشمانمان می‌گذرد. تنها کافی است تا چشمانمان را از پنجره ماشین  یا در هنگام پیاده‌روی به تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی بیندازیم. اما این نام‌ها از کجا پدید آمده‌اند؟ با ما همراه شوید تا با 21 داستان از مجموع داستان‌های مربوط به انتخاب نام‌های تجاری معروف همچون سامسونک، اپل، گوگل و‌ دیگر غول‌های دنیای تکنولوژی آشنا شوید.

محمدحسین بازدید : 152 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

برای خرید از لینک زیر اقدام کنید.

پس از پرداخت از طریق درگاه زیر 15تا 30 قیقه بعد کد شارژ به ایمیل شما ارسال میشود.

درصورت اراسل نشدن کد شارژ با شماره 09022410060تماس حاصل بفرمایید.

محمدحسین بازدید : 126 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

چشمه‌های پلکانی طبیعی علاوه‌ بر زیبایی خاصی که دارند از ارزش درمانی بسیار بالایی هم برخوردار هستند. البته این تراس‌ها و استخر‌های طبیعی تنها در معدود نقاطی از این کره‌ی خاکی یافت می‌شوند. یکی از خاص‌ترین این تراس‌ها چشمه‌ی بسیار زیبای باداب سورت مازندران است که از نگاه منابع خارجی مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه با کجارو همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 140 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

شنیدن خبر گرمای هوا در مناطق جنوبی ایران شاید تکراری به نظر برسد اما میزان گرما در بندر ماهشهر ایران در ۲ روز گذشته، به آستانه ثبت یک رکورد جهانی رسیده است. میزان گرما در این شهر، روز پنج‌شنبه ۸ مرداد به ۱۵۴ درجه فارنهایت ( ۶۷/۸ سانتی گراد) رسید و جمعه ۹ مرداد تا حدود ۱۶۴ درجه فارنهایت ( ۷۲/۷ سانتی گراد ) پیش رفت. با کجارو همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 188 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)
محمدحسین بازدید : 136 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

سری بازی‌های نقش‌آفرینی The Witcher به قدری در زادگاهشان، یعنی کشور لهستان محبوبند که نخست وزیر وقت این کشور در سال ۲۰۱۱ نسخه‌ی دوم بازی را به رئیس جمهور آمریکا هدیه داده بود. حال باراک اوباما در سفر اخیر خود صحبت‌هایی در این مورد کرده است.

محمدحسین بازدید : 177 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (1)

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 رسما منتشر شد و پی‌سی‌های بسیاری به تدریج به این سیستمِ عامل جدید ارتقا خواهند یافت. در این میان گیمرها هم مشتاق هستند تا ببینند آیا سیستم عامل جدید برای بازی‌هایشان مناسب هست یا خیر.

 

محمدحسین بازدید : 146 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

احتمالا تاکنون بارها شنیده‌‌اید که امواج حاصل از تلفن‌های همراه برای سلامتی انسان مضر است، اما شاید اطلاع چندانی از جزئیات آسیب‌هایی که امواج گوشی های همراه بر بدن ما تحمیل می‌کنند، نداشته باشید، پس با ما همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 105 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

دیو لین عکاسی است که دنیا را متفاوت از بقیه مردم می‌بیند. وی توانسته پس از ۴ ماه تلاش عکس‌هایی از کهکشان راه شیری ثبت کند که شما را مسحور می‌کنند.

محمدحسین بازدید : 171 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

بسیاری از کاربران قادر به خرید گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیستند و به همین دلیل سراغ گوشی‌ها و فبلت‌های میان‌رده می‌روند. در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گزینه‌های میان رده با قیمت ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان را معرفی کنیم. بازومیت همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 214 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)
محمدحسین بازدید : 229 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (1)

هفته‌ی گذشته مقایسه‌ای بین دوربین ال‌جی جی ۴ با گلکسی اس 6، آیفون 6، اکسپریا زد 3، هواوی پی 8 و لومیا ۹۳۰ ترتیب دادیم. اگر مایل هستید نتیجه‌ای این مقایسه را مشاهده کنید در ادامه همراه ما باشید.

محمدحسین بازدید : 181 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

Shodan نام موتور جستجوی عجیبی است که برای کاربران عادی اینترنت به راحتی قابل استفاده نیست؛ اما برای افراد متخصص مانند محققان امنیت اینترنت و حتی هکرها می‌تواند ابزاری با ارزش و پراستفاده باشد. در ادامه با ای او اس و اندروید همراه باشید تا با این موتور جستجوی عجیب آشنا شوید.

محمدحسین بازدید : 161 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

تحقیقی به تازگی منتشر شده است که نشان می‌دهد ۸۰ درصد از بیماران کلینیک‌های دندان‌پزشکی از بوی بد دهان خود نگران بوده‌اند؛ در صورتی که فقط نفس ۲۴ درصد از آن‌ها بوی بدی داشته است، برای اطلاعات بیشتر همراه ای او اس و اندروید باشید.

محمدحسین بازدید : 125 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

قدرت‌های جهانی و ایران در روزهای گذشته به توافقی جامع در مورد برنامه‌ی هسته‌ای ایران دست یافته‌اند که میلیاردها دلار اموال بلوکه کشورمان را به دست ما باز می‌گرداند. در ادامه به بهانه‌ی این توافق به ۱۰ کشور برتر در زمینه‌ی مقدار منابع نفت خام خواهیم پرداخت.

محمدحسین بازدید : 203 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (1)

باز هم Clash of Clans و باز هم عجایب و واقعیت‌هایی درباره این بازی که ممکن است همه را انگشت به دهان بگذارد. امروز درزومجی قصد داریم شما را با ۲۰ واقعیت دیوانه‌کننده درباره این بازی آشنا کنیم. واقعیت‌هایی که شاید باور آن‌ها سخت باشد.

محمدحسین بازدید : 126 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

ی‌توان گفت با پیشرفتی که تکنولوژی تلفن‌های هوشمند به خود دیده، زمان زیادی تا رایج شدن فیلم‌برداری 4K نمانده است. HD رزولوشنی بود که تا چند سال پیش به عنوان بهترین گزینه‌ برای انتخاب دوربین گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رفت؛ اما آیا با اولین تلفن مجهز به فیلم‌برداری HD آشنا هستید؟ با ما همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 128 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اعلام کرد که قرار نیست تلگرام یا هیچ شبکه‌ی اجتماعی دیگر فیلتر شود اما به شرط اینکه قوانین کشور در آن‌ها زیر پاگذاشته نشود. تلگرام نیز فیلتر نخواهد شد اما قابلیت استفاده از استیکرها به دلیل ساخت و اشتراک گذاری استیکرهای غیرمجاز، مسدود می‌شود.

محمدحسین بازدید : 112 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

ویندوز 10 ظاهری مدرن و تازه دارد.

 

جدیدترین نسخه ویندوز یعنی ویندوز 10 هنوز به بازار نیامده، حواشی مختلفی از حدس و گمان‌های مختلف را ایجاد کرده است.
این سیستم عامل جدید قرار است در تابستان امسال و پیش از شروع سال تحصیلی به صورت رسمی عرضه شود. به بررسی بهترین و جذاب‌ترین قابلیت‌های این سیستم عامل جدید میپردازیم که آنها را در اینجا می‌بینید:

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    IOSبهتر است یا اندروید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 8,220
  • بازدید کلی : 156,376