loading...
ای او اس و اندروید|ترفند ، بازی ، اپ
محمدحسین بازدید : 327 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

سیری نام دستیار صوتی کمپانی اپل است که در حقیقت اولین دستیار صوتی در دنیای تلفن‌های هوشمند به‌حساب می‌آید و محبوبیت زیادی را در بین کاربران به‌دست آورده است. سیری دارای برخی ویژگی‌های جالب است که اطلاع از آن‌ها باعث می‌شود کاربران کارهایشان را ساده‌تر انجام دهند.

محمدحسین بازدید : 160 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

بازار گوشی‌های هوشمند را سه سیستم‌عامل قدرتمند تسخیر کرده‌اند؛ iOS سیستم‌عامل اختصاصی شرکت اپل، اندروید سیستم‌عامل شرکت گوگل و ویندوزفون سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت در بین خریداران محبوبیت‌ بسیار بالایی دارند. هر کدام از این شرکت‌ها همراه با طرفداران خاص خود در پی غلبه بر رقیب هستند. اما شاید مشکل اصلی برای خریداران کمتر حرفه‌ای حل معمای انتخاب و خرید دستگاهی با سیستم‌عامل مناسب است.

محمدحسین بازدید : 173 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

گوشی خود را مخفی کند. بدین معنی که تصویر مخفی شده دیگر در قسمت Photos نمایش داده نشود، اما در حافظه دستگاه باقی بماند.

برای مشاهده این ترفند در ادامه با ما همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 385 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

سلام در این سایت شما با کلیک بر روی لینک های داده شده 10تا 30تومان درامد کسب میکنید .

 

پس از این که مبلغ به حد مورد نیاز(10000تومان)رسید میتوانید پول رو از طریق کارت یا شماره حسابتون دریافت کنید به همین سادگی.!!!!

روزانه هم میتونید 700تا 1000تومان با 10 دقیقه وقت گذاشتن کسب کنید.هر روز یک شارژ1000تومانی با 10دقیقه وقت گذاشتن خوب نیست؟؟؟؟؟؟!!!!!! 

قرار بودش که ادرس این سایتو رو بصورت پولی بذاریم چون خودمون برای بدست اوردنش پول دادیم ولی تصمیم گرفتیم برای یه مدت بصورت رایگان بذاریمش پس معطل نکنید وکلیک کنید و درامدتونو کسب کنید تا این لینک پولی نشده!!!!!

 

برای رفتن به سایت و کسب درامد کلیک کنید.

محمدحسین بازدید : 152 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

برای خرید از لینک زیر اقدام کنید.

پس از پرداخت از طریق درگاه زیر 15تا 30 قیقه بعد کد شارژ به ایمیل شما ارسال میشود.

درصورت اراسل نشدن کد شارژ با شماره 09022410060تماس حاصل بفرمایید.

محمدحسین بازدید : 188 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)
محمدحسین بازدید : 138 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

ایرانسل از عرضه طرح "کد شگفتی‌های ایرانسل" با قابلیت دریافت اعتبار مکالمه معادل 100 برابر مبلغ خرید، به مشترکان سیم کارت‌های اعتباری خود خبر داد.


محمدحسین بازدید : 152 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

د از گذشت مدتی از ارائه‌ی نسخه آزمایشی نهمین بروزرسانی از سیستم‌عامل اپل، بر آن شدیم تا با بررسی جامع این نسخه همراه شما باشیم و شما را بیشتر با مزایا و موارد اضافه شده به این نسخه آشنا کنیم.


محمدحسین بازدید : 143 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

این روزها اپیدمی بازی Clash of Clans به قدری گسترده شده است که به هر سوی می‌روید، حداقل یک نفر را پیدا می‌کنید که به این بازی مشغول باشد. حال لیام نیسون، بازیگر معروف هالییود که برای سری فیلم‌های Taken بسیار معروف است، در جدیدترین تبلیغ استودیو سوپرسل برای Clash of Clans حضور پیدا کرده و خود را در حال انجام این بازی نشان می‌دهد.

محمدحسین بازدید : 203 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (1)

باز هم Clash of Clans و باز هم عجایب و واقعیت‌هایی درباره این بازی که ممکن است همه را انگشت به دهان بگذارد. امروز درزومجی قصد داریم شما را با ۲۰ واقعیت دیوانه‌کننده درباره این بازی آشنا کنیم. واقعیت‌هایی که شاید باور آن‌ها سخت باشد.

محمدحسین بازدید : 161 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

چندی پیش در یک بروزرسانی سرانجام امکان Refresh کردن سایت‌ها با کشیدن انگشت به پایین صفحه، به نسخه‌ی iOS کروم نیز اضافه شد (مانند نسخه‌ی اندرویدی آن) و علاوه بر آن کاربران نسخه‌ی آی او اس کروم قادر بودند تا بعد از کشیدن انگشت خود به پایین، با تغییر جهت آن به راست و چپ، اموری مانند بستن صفحه یا اضافه کردن تب جدید را به انجام برسانند (تصویر پایین). امروز گوگل بر خلاف انتظارها، در حالی که کاربران اندرویدی منتظر اضافه شدن چنین امکانی به مرورگر خود بودند، یک بروزرسانی جدید دیگر نیز برای کروم آی او اس منتشر کرد و امکانی دیگر به نسخه‌ی iOS این مرورگر اضافه کرد.

محمدحسین بازدید : 144 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

 

حتما شما نیز با تبلیغاتی که درون برخی از بازی ها یا نرم افزارهای سیستم عامل اندروید موجود است، برخورد داشته اید.

تبلیغات موجود در برخی بازی و نرم افزار های رایگان علاوه بر اینکه مزاحمت انگیز هستند، باعث مصرف حجم اینترنت شما نیز می شوند.اما برای مقابله و حذف اینگونه تبلیغات از چه ترفندی استفاده کنیم؟

یکی از راه های مقابله با اینگونه تبلیغات، استفاده از نرم افزاری به اسم Adblock Plus می باشد.این نرم افزار با استفاده از لیست های مسدود خود، نمایش تبلیغات را در برنامه های اندروید را مسدود کرده و باعث جلوگیری از نمایش تبلیغات در برنامه های رایگان و همچنین در وب سایت ها می شود.

محمدحسین بازدید : 145 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

دلیل برتری سیستم عامل iOS تنها به بخش نرم‌افزار مربوط نمی‌شود بلکه سخت‌افزار آیفون نیز مکملی بی‌نظیر برای آن است. همچنین آیفون به راحتی با دیگر گجت‌های اپل مانند مک‌ها و اپل واچ هماهنگ شده و کار می‌کند. آیا دلایل دیگری وجود دارد که نشان از برتری iOS در تقابل با اندروید داشته باشند؟


در ادامه به مرور ۱۰ دلیل که باعث برتری iOS بر اندروید می‌شوند، خواهیم پرداخت.

محمدحسین بازدید : 221 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

برای رای دادن کافیه نام و نام خانوادگیتونو در منوی سمت راست بنویسید با ایمیل و کشور و شهرتون.

اینم لینک رفتن به سایت رای دادن

 

https://www.change.org/p/supercell-clash-of-clans-supercell-please-add-persian-language-and-iran-flag-to-clash-of-clans-game?recruiter=336688127&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink

محمدحسین بازدید : 195 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

اپل در مراسم جدید خود به طور رسمی از iOS9 سیستم عامل بعدی آیفون و آیپد ها پرده برداری کرد , همانطور که همه منتقدان و وب سایت های خبری انتظار داشتند محیط گرافیکی تغییرات خاصی به خود ندید و اپل بیشتر بر روی توسعه و اضافه کردن امکانات سیستم عامل گوشی ها و تبلت های خود تمرکز کرد.

 

در این پست سعی کرده ایم به طور مفصل به بررسی و معرفی این سیستم عامل بپردازیم.

 

محمدحسین بازدید : 132 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

 

اگر در چند ساعت گذشته با فارنت همراه بوده باشید، بدون شک در جریان هستید که گوگل شب گذشته از نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی خود تحت عنوان اندروید M رونمایی کرد. ما در مطالب جداگانه اکثر خبرهای مرتبط با کنفرانس I/O 2015 را با شما در میان گذاشتیم، اما در این مطلب قصد داریم به صورت چکیده‌وار هشت قابلیت مهم اضافه شده به اندروید M را مرور کنیم.

محمدحسین بازدید : 185 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

با نزدیک شدن به روزهای پایانی ۲۰۱۴، لیست برترین های سال در حوزه های مختلف در حال منتشر شدن است. چند روز پیش بود که اپل اسکار سالانه خود را برگزار کرد و از بهترین بازی های و برنامه های اپ استور رونمایی به عمل آورد.

اکنون نوبت به گوگل و اندروید رسیده تا برترین های خود در طول یک سال گذشته را به کاربران معرفی نمایند. غول دنیای تکنولوژی این اطلاعات را در قالب اینفوگرافیک های جذابی منتشر نموده است.

محمدحسین بازدید : 203 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

در کنار بهترین اپلیکیشن های فروشگاه آیتونز در سال ۲۰۱۴، لیستی از بهترین بازی های آیفون و آیپد  نیز به عنوان محبوبترین، جذابترین و بهترین گزینه ها مورد توجه کاربران معرفی شده اند.

در ادامه بهترین بازی های iOS در سال ۲۰۱۴ برای شما لیست شده اند. با IOS O Android همراه باشید.


محمدحسین بازدید : 178 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

نزدیک یک ماه است که اپل واچ از حالت دمو خارج شد است و پا به دنیای واقعی گذاشته . درسته که همیشه هر دیوایسی به هنگام پا گذاشتن به عرصه ی تکنولوژی برای اولین بار دارای ایراد های زیادی است تا در ورژن های بعدی ترمیم شود ، اما همانطور که از اپل انتظار میرفت اپل واچ با سینه ای سپر به سمت خبر گذاری ها و جداول رقابتی شتافت  و حتی از انتظار ها هم فرا تر عمل کرد و بار دیگر برند اپل را سربلند نشان داد و چهره ی با وقار همیشگی اپل را که از اجدادش به ارث میبرد را در زیر پوسته ی جذابش به نمایش گذاشت . البته در برخی موارد هم شاهد بعضی ایرادات و اشکال های کوچک و بزرگ بودیم، اما به قدری نبود که در مقابل رقیبان از پای درآید . به هر حال پس از ته نشین شدن جنب و جوش خرید آن آرام گرفتن بازار جهانی و ارضا شدن مردم از صبر یکساله خود ، اکنون دیگر وقت آن رسیده است که شرکت های بزرگ سازنده ی نرم افزار ها و بازی ها خودی نشان دهند و همچنان جذابیت اپل واچ را برایمان نگه دارند .

امروز ما قصد داریم که لیستی از بهترین و البته معروف ترین نرم افزار های منتشر شده برای اپل واچ برایتان به نمایش بگذاریم تا با تک تک آنها شوید و موقعیت عینی وجود اپل واچ را در این دوره از زمان شاهد باشید . در لیستی که در زیر قرار دارد ۳ عدد اسکرین شات از هر برنامه، اسم ، قیمت و لینک آیتونز این برنامه ها قرار دارد تا در صورت علاقه به هر یک از آنها اطلاعات بیشتری را در موردشان به دست آورید و خریداری یا دانلود کنید .

محمدحسین بازدید : 150 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

محدودیت‌های نرم‌افزاری روز به روز برای کاربران ایرانی سخت‌تر و آزاردهنده‌تر می‌شود به تازگی اپل تغییرات تازه‌ای را در نسخه جدید iTunes خود اعمال کرده که کار را برای کاربران ایرانی مشکل‌تر از پیش می‌کند و ساخت اکانت Apple ID که نیاز اولیه و ضروری برای استفاده از سرویس‌های اپل است در آن محدود شده است. پس اگر شما هم در ساخت اکانت اپل با مشکل مواجه شده‌اید خواندن مقاله را ادامه دهید.

محمدحسین بازدید : 135 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (2)

یکی از این تصویرها مربوط به وب‌سایت اپل است که در این تصویر متحرک شاهد عرضه آی‌مک در صفحه وب‌سایت اپل هستیم. اگر از قدیمی‌های کامپیوتر باشید حتماً به یاد دارید که در آن زمان مرورگر نت‌اسکیپ یکه تاز میدان بوده است و در این تصویر متحرک نیز خودنمایی می‌کند.

apple-90s-website

در ماه می سال ۱۹۹۸ میلادی شاهد رونمایی اپل از آی‌مک بودیم. چه کسی می‌تواند آن کامپیوتر دسکتاپ بدون کیس‌ یا همان All in one رنگارنگ، زیبا و قابل ستایش اپل را فراموش کند؟ آی‌مک را می‌توان اورجینال‌ترین مکینتاش اپل از زمان عرضه مکینتاش نامید.

محمدحسین بازدید : 181 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

برای ادامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۱. بستن سه اپلیکیشن با یک حرکت

iphonetricks-01

نیاز دارید تا چند اپلیکیشن را خیلی سریع ببندید؟ خب برای اینکار نیاز نیست به جان گوشی خود بیفتید و هر دفعه یک اپلیکیشن را به بالا بکشید تا بسته شود، شما می‌توانید خیلی راحت با کشیدن سه انگشت خود بر روی صفحه به سمت بالا همزمان و در یک حرکت سه اپلیکیشن را با هم ببندید.

محمدحسین بازدید : 138 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

Apple EarPod

هدفون اپل که با نام Earpod شناخته می شود چیزی بیشتر از یک هدفون ساده است. شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا اپل فقط 3 دکمه روی آن قرارداده است و دکمه های قبل و بعد روی این هدفون قرار نداده است ولی شاید باعث تعجبتان شود اگر بدانید که همین هدفون کارهای زیادی را به سادگی انجام می دهد. تنها کافیست ما را تا پایان این آموزش همراهی کنید تا به صورت حرفه ای از هدفونتان استفاده کنید.

 

دکمه وسط: می توانید با فشار دادن این دکمه پخش موسیقی را شروع و یا پایان دهید. این قابلیت یکی از عادی ترین کارهای هدفون است و قاعدتاً قبلا با آن آشنا شده اید. هنگامی که کسی در حال تماس گرفتن با شماست با فشار این دکمه می توانید جواب تلفن خودتان را بدهید و یا تماس را قطع کنید.

دوبار فشار دادن دکمه وسط: با دو بار فشار دادن این دکمه (Double Click) شما می توانید به آهنگ بعدی بروید و نیازی نیز که صفحه دستکاه را روشن کنید تا به آهنگ بعدی بروید.

سه بار فشار دادن دکمه وسط: با فشار دادن این دکمه به صورت 3 بار پشت سر هم می توانید به آهنگ قبلی برگردید.

دو بار فشار دادن دکمه وسط و نگه داشتن دکمه: پس از 2 بار فشار دادن دکمه پشت سر هم و نگه داشتن آن در دفعه آخر می توانید آهنگ در حال پخش را به جلو ببرید.

سه بار فشار دادن دکمه وسط و نگه داشتن دکمه: 3 بار دکمه وسط را فشار دهید و در بار سوم دکمه را رها نکنید تا آهنگ به عقب باز گردد.

فشار دادن دکمه وسط و نگه داشتن آن: اگر گوشی شما در حال زنگ خوردن باشد با نگه داشتن دکمه وسط می توانید تماس را رد کنید و به آن جواب ندهید. 

نگه داشتن دکمه وسط: با نگه داشتن دکمه وسط می توانید دستیار صوتی اپل Siri را فعال کنید.

فشار دکمه بالا: وقتی که در برنامه دوربین هستید با فشار دادن دکمه بالا می توانید عکس برداری کنید.

 منبع اختصاصی: کافه اپل

 
محمدحسین بازدید : 270 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

استیون پاول جابز (به انگلیسی: Steven Paul Jobs) (زادهٔ ۲۴ فوریهٔ ۱۹۵۵ درسان‌فرانسیسکو — درگذشتهٔ ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در پالوآلتو)[۳] کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ ساله به همراه دوستش استیو وزنیاک ۲۶ ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. اولین رایانهٔ شخصی‌ای که شرکت اپل به بازار معرفی کرد، اپل I نام داشت. یک سال پس از آن در سال ۱۹۷۷ اپل II نیز راهی بازار شد.....

 

اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب

محمدحسین بازدید : 183 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (1)

برای دیدن ویدیو هایی در مورد اپل واچ کلیک کنید

اپل واچ (به انگلیسیApple Watch) یا ساعت اپل یک ساعت هوشمنداست که شرکت اپل آن را در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ (۱۸ شهریور ۱۳۹۳) همراه با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رونمایی کرد. اپل در این ساعت به طور پیش فرض ۲ نرم‌افزار در زمینه سلامت به نام‌های Workout و Fitness را ارائه نموده است. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به نمایش ضربان قلب، ضد آب بودن و پشتیبانی ازسیری اشاره کرد. همچنین می‌توان برای بهره‌گیری از برخی نرم‌افزارها همچوناپل مپز نیز ساعت اپل را با آیفون همگام سازی کرد. این ساعت نخستین محصول جدیدی است که از زمان عرضه آی پد و بعد از مرگ استیو جابز، مدیرعامل سابق این شرکت معرفی می‌شود[۱].

قیمت اپل واچ از300 دلار امریکا تا 17000دلار برآورد شده است.

انواع

این ساعت در سه نوع و در اوایل 2015 عرضه می‌شود:

  • Apple Watch
  • Apple Watch Sport
  • Apple Watch Edition
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    IOSبهتر است یا اندروید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 8,251
  • بازدید کلی : 156,407