loading...
ای او اس و اندروید|ترفند ، بازی ، اپ
محمدحسین بازدید : 168 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

 هرروز افراد زیادی به سفر می‌روند، یکی برای گذراندن تعطیلات و دیگری برای سفر کاری ولی آنچه در تمامی آن‌ها مشترک هست این است که سفر به جزء لاینکف زندگی‌شان تبدیل‌شده است. امروزه در اکثر نقاط دنیا، سایت‌های رزرواسیون هتل و بلیت، با ارائه خدمات متنوع سفر این نیازها را به بهترین شکل ممکن تامین می‌کنند و به اولین انتخاب هر مسافری تبدیل‌شده‌اند. این در حالی است که برخلاف سایر کشورها، در ایران افراد با مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی باوجود اتلاف وقت و هزینه بیشتر، معمولا با یک سری خدمات محدود روبرو می‌شوند.

محمدحسین بازدید : 148 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (1)

در حالی که تغییر لوگو در بین برندهای مختلف امری طبیعی است، امروز کمپانی گوگل نیز برای اولین بار طی۱۶ سال فعالیت خود، لوگوی جدیدی را با تغییرات اساسی در طراحی رونمایی کرد. این لوگو نسبت به نمونه‌ی قبلی تخت‌تر بوده و بر گرفته از عشق، شوق و ترس است.

محمدحسین بازدید : 173 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

گوشی خود را مخفی کند. بدین معنی که تصویر مخفی شده دیگر در قسمت Photos نمایش داده نشود، اما در حافظه دستگاه باقی بماند.

برای مشاهده این ترفند در ادامه با ما همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 125 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (1)

بروزرسانی مرداد ماه:

در لیست مرداد ماه قیمت تمام تبلت‌های زیر ۷۰۰ هزار تومان از فروشگاه اینترنتی تاپ‌سان بروز شده‌اند. در این ماه اکثر تبلت‌ها با افت قیمت مواجه بوده‌اند و اکنون خرید آن‌ها مقرون به صرف‌تر است. با ما در ادامه همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 385 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

سلام در این سایت شما با کلیک بر روی لینک های داده شده 10تا 30تومان درامد کسب میکنید .

 

پس از این که مبلغ به حد مورد نیاز(10000تومان)رسید میتوانید پول رو از طریق کارت یا شماره حسابتون دریافت کنید به همین سادگی.!!!!

روزانه هم میتونید 700تا 1000تومان با 10 دقیقه وقت گذاشتن کسب کنید.هر روز یک شارژ1000تومانی با 10دقیقه وقت گذاشتن خوب نیست؟؟؟؟؟؟!!!!!! 

قرار بودش که ادرس این سایتو رو بصورت پولی بذاریم چون خودمون برای بدست اوردنش پول دادیم ولی تصمیم گرفتیم برای یه مدت بصورت رایگان بذاریمش پس معطل نکنید وکلیک کنید و درامدتونو کسب کنید تا این لینک پولی نشده!!!!!

 

برای رفتن به سایت و کسب درامد کلیک کنید.

محمدحسین بازدید : 143 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

در ادامه معرفی ترفند های اندروید، در مطلب امروز تصمیم داریم با معرفی یک ترفند جالب به شما این امکان را بدهیم که گوشی در حال شارژِ خود را به چراغ شب تبدیل کنید!

محمدحسین بازدید : 145 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

در دنیای دیجیتال امروز، افراد بیش از پیش به این موضوع علاقه مند شده اند که چطور با استفاده از شیوه های نوآورانه از نظر مالی به موفقیت دست پیدا کنند و زندگی شان را به بهترین نحو تغییر دهند. در این مقاله کوشیده ایم ۲۰ نکته طلایی که افراد موفق به کار بسته اند را با هم مرور کنیم، به این امید که بتوانیم در آینده نزدیک به اهداف مالی مورد نظر دست یابیم.

محمدحسین بازدید : 215 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

واتس اپ ، یکی از محبوب ترین پیام رسان های مورد استفاده توسط کاربران تلفن های هوشمند می باشد که با استفاده از آن می توانید پیام متنی و صوتی و … را به صورت رایگان و از طریق اینترنت ارسال کنید.

اما اگر بنا به دلایلی دیگر مایل نیستید از این پیام رسان استفاده کنید، با ما همراه باشید تا نحوه حذف اکانت واتس اپ را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم.

محمدحسین بازدید : 152 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

با اینکه تبلت‌ها به جایگاه لپ‌تاپ و پی‌سی‌ها برای مدتی حمله بردند، اما همچنان تبلت‌ها از انجام بسیاری از کار‌هایی که لپ‌تاپ‌ها قادر به انجام آن‌ها هستند، عاجز مانده‌اند. هنوز بسیاری از افراد برای کار‌هایی با بهره‌وری بالاتر و قدرت بیشتر سخت‌افزاری لپ‌تاپ خریداری می‌کنند. در ادامه بهترین لپ‌تاپ‌ها با قیمت پایین‌تر از یک میلیون سیصد هزار تومان را برای شما گرد آورده‌ایم.

محمدحسین بازدید : 221 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

همگی نظریه‌ی معروف اینیشتین با نام نسبیت خاص را شنیده‌ایم. این نظریه می‌گوید هیچ شیئی نمی‌تواند با سرعتی بیشتر از نور در خلا حرکت کند. البته باید توجه کرد که این سرعت در حالت نظری ممکن است؛ اما نظریه نسبیت می‌گوید که با بالا رفتن سرعت، جرم ذره بیشتر و بیشتر می‌شود تا جایی که برای حرکت دادن آن نیاز به انرژی بی‌نهایت خواهد بود

محمدحسین بازدید : 156 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

این روزها نام‌های تجاری بسیاری از مقابل چشمانمان می‌گذرد. تنها کافی است تا چشمانمان را از پنجره ماشین  یا در هنگام پیاده‌روی به تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی بیندازیم. اما این نام‌ها از کجا پدید آمده‌اند؟ با ما همراه شوید تا با 21 داستان از مجموع داستان‌های مربوط به انتخاب نام‌های تجاری معروف همچون سامسونک، اپل، گوگل و‌ دیگر غول‌های دنیای تکنولوژی آشنا شوید.

محمدحسین بازدید : 153 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

موتورهای جستجو، بخش زیادی از استفاده روزانه کاربران از اینترنت را به خود اختصاص می‌دهد. در اینفوگرافیک این هفته با ترفندها و نکات مخفی برای بهبود فرآیند جستجو آشنا خواهیم شد. با ماهمراه باشید.

محمدحسین بازدید : 152 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

برای خرید از لینک زیر اقدام کنید.

پس از پرداخت از طریق درگاه زیر 15تا 30 قیقه بعد کد شارژ به ایمیل شما ارسال میشود.

درصورت اراسل نشدن کد شارژ با شماره 09022410060تماس حاصل بفرمایید.

محمدحسین بازدید : 140 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

شنیدن خبر گرمای هوا در مناطق جنوبی ایران شاید تکراری به نظر برسد اما میزان گرما در بندر ماهشهر ایران در ۲ روز گذشته، به آستانه ثبت یک رکورد جهانی رسیده است. میزان گرما در این شهر، روز پنج‌شنبه ۸ مرداد به ۱۵۴ درجه فارنهایت ( ۶۷/۸ سانتی گراد) رسید و جمعه ۹ مرداد تا حدود ۱۶۴ درجه فارنهایت ( ۷۲/۷ سانتی گراد ) پیش رفت. با کجارو همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 183 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

یکی از دغدغه‌های گردشگران مسلمان در سفر به نقاط مختلف دنیا، پیدا کردن غذای حلال و مورد تائید احکام شرعی اسلام است. خوشبختانه در اکثر مقصدهای گردشگری پربازدید بیشتر نیازهای مذهبی گردشگران از سراسر دنیا، از جمله غذای حلال در نظر گرفته می‌شود.

محمدحسین بازدید : 188 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)
محمدحسین بازدید : 141 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

 نرم افزار تبدیل فایل های PDF فارسی، عربی و انگلیسی به WORD، تنها در ۵ کلیک! بدون نیاز به نصب هیچ گونه فونت اضافی! آماده تبدیل کردن فایل های شما کاربران گرامی است!

محمدحسین بازدید : 139 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

مطمئنا نصب ویندوز از طریق فلش مموری (USB Flash) بسیار سریع تر و بی دردسر تر از دیسک های DVD است .همچنین کاربرانی که نت بوک دارند و یا درایو اپتیکال آنها خراب شده ، چاره ایی جز استفاده از حافظه های Flash برای نصب سیستم عامل ندارند. در این مطلب نحوه آماده سازی (بوتیبل ساختن) حافظه USB را برای نصب ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ را از طریق فلش مموری به شما آموزش خواهیم داد.

در ادامه با وب سایت ترفندها همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 138 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

ایرانسل از عرضه طرح "کد شگفتی‌های ایرانسل" با قابلیت دریافت اعتبار مکالمه معادل 100 برابر مبلغ خرید، به مشترکان سیم کارت‌های اعتباری خود خبر داد.


محمدحسین بازدید : 195 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

ارائه‌ی ویندوز ۱۰ برای کاربران ویندوز ۸.۱ از ساعتی پیش آغاز شد اما اگر هنوز نوبت شما برای دریافت این بسته‌ی بروز رسانی بزرگِ مایکروسافت نرسیده می‌توانید فایل ISO ویندوز ۱۰ را دریافت کرده و نسبت به نصب آن اقدام کنید.

محمدحسین بازدید : 175 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

ویندوز سیستم عاملی پیشرفته، تمیز و به بلوغ رسیده‌ است. اما با وجود تلاش‌های زیاد شرکت مایکروسافت، مشکلات کوچکی وجود دارند که می‌توانند آزاردهنده باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به مرور روش‌های حل این مشکلات بپردازیم.

محمدحسین بازدید : 146 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

احتمالا تاکنون بارها شنیده‌‌اید که امواج حاصل از تلفن‌های همراه برای سلامتی انسان مضر است، اما شاید اطلاع چندانی از جزئیات آسیب‌هایی که امواج گوشی های همراه بر بدن ما تحمیل می‌کنند، نداشته باشید، پس با ما همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 161 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم به معرفی سرویس رایگان ارائه ایمیل Mail.com بپردازیم.سرویس ارائه دهنده ایمیل Mail.com یکی از سرویس های جالبی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا از لیست بلند بالای دامنه هایش ، دامنه دلخواه خود را برگزینید.به طور مثال من دانش آموخته یکی از رشته های مهندسی می باشم و نام دامنه ایمیل خود را به صورت Engineer.com@ انتخاب می کنم.برای آموزش نحوه ساختن ایمیل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

محمدحسین بازدید : 135 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

 

شبکه های وای فای ، یکی از ارزان ترین و قابل دسترس ترین نوع اینترنت هستند که بسیاری از افراد در خانه و محل کار خود مودم های وای فای را در اختیار دارند.اما یکی از مشکلات امنیتی که می تواند این مودم ها داشته باشند ، نفوذ هکر ها یا افرادی می باشد که قصد دارند به وای فای شما متصل شده و از پهنای باند و اینترنت شما استفاده کنند.این درست است که با رمزگذاری مودم های وای فای این احتمال به حداقل می رسد اما با این حال افرادی هستند که می توانند به شبکه وای فای شما متصل شده و از اینترنت و پهنای باند شما سرقت کنند. در این مطلب تصمیم داریم با معرفی دو برنامه مفید برای ویندوز و اندروید به شما این امکان را بدهیم ، تا افراد و دستگاه هایی را که به شبکه ی وای فای شما متصل شده اند را مشاهده و بررسی کنید.

محمدحسین بازدید : 223 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

برنامه ی وایبر یکی از معروف ترین برنامه های گفتگو و تماس رایگان در دنیا می باشد که توسط کاربران گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.برنامه ی وایبر نیز مانند برنامه لاین دارای نسخه ی دسکتاپ یا کامپیوتری می باشد.در صورتی که برنامه وایبر بر روی گوشی شما نصب و فعال است، می توانید از آن در کامیپوتر نیز استفاده کنید.در این مطلب سایت ترفندها ، نحوه ی استفاده از وایبر را در کامیپوتر و سیستم عامل ویندوز به شما آموزش خواهیم داد.

محمدحسین بازدید : 149 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران تازه ویندوز پیش بیاید مخصوصا کاربرانی که به زبان انگلیسی تسلط چندانی ندارند، آشنایی با پیغام ها و اصطلاحات موجود در ویندوز است. اما خوشبختانه مایکروسافت برای زبان های مختلف پکیج های زبان را ارائه داده اسن که امکان تغییر زبان ویندوز را فراهم می آورد. به این پکیج ها LIP یا همان Language Interface Pack گفته میشود.در این ترفند تصمیم داریم نحوه ی تغییر زبان محیط ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ را از زبان پیشفرض انگلیسی به زبان فارسی برای شما آموزش دهیم.پس با سایت ای او اس و اندروید همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 152 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

 در مطلب امروز تصمیم داریم نحوه نصب نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را به صورت تصویری خدمت شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

برای مشاهده این آموزش، در ادامه با ما همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 171 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

بسیاری از کاربران قادر به خرید گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیستند و به همین دلیل سراغ گوشی‌ها و فبلت‌های میان‌رده می‌روند. در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گزینه‌های میان رده با قیمت ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان را معرفی کنیم. بازومیت همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 214 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)
محمدحسین بازدید : 229 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (1)

هفته‌ی گذشته مقایسه‌ای بین دوربین ال‌جی جی ۴ با گلکسی اس 6، آیفون 6، اکسپریا زد 3، هواوی پی 8 و لومیا ۹۳۰ ترتیب دادیم. اگر مایل هستید نتیجه‌ای این مقایسه را مشاهده کنید در ادامه همراه ما باشید.

محمدحسین بازدید : 161 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

تحقیقی به تازگی منتشر شده است که نشان می‌دهد ۸۰ درصد از بیماران کلینیک‌های دندان‌پزشکی از بوی بد دهان خود نگران بوده‌اند؛ در صورتی که فقط نفس ۲۴ درصد از آن‌ها بوی بدی داشته است، برای اطلاعات بیشتر همراه ای او اس و اندروید باشید.

محمدحسین بازدید : 152 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

د از گذشت مدتی از ارائه‌ی نسخه آزمایشی نهمین بروزرسانی از سیستم‌عامل اپل، بر آن شدیم تا با بررسی جامع این نسخه همراه شما باشیم و شما را بیشتر با مزایا و موارد اضافه شده به این نسخه آشنا کنیم.


محمدحسین بازدید : 133 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

سیستم‌عامل اندروید امکانات بسیار زیادی دارد و افراد زیادی مشتاق استفاده از این سیستم‌عامل جذاب هستند. در کنار این امکانات، در برخی مواقع مشکلاتی هنگام استفاده از آن رخ میدهد که باعث نارضایتی کاربران آن می‌شود. خوشبختانه ۹۹ درصد این مشکلات با انجام دادن چند گام ساده قابل حل می‌باشد. در این مقاله به بررسی ۲۰ مشکل رایج و راه‌های حل آن در اندروید می‌پردازیم.  با با ای او اس و اندروید همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 165 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (1)

قبلا با استفاده از نسخه OGWhatsApp شما قادر بودین که همزمان دو حساب واتس آپ در یک گوشی نصب کنید و صورت همزمان استفاده کنید که با توجه به اپدیت های نسخه اصلی واتس آپ نسخه OGWhatsApp از کار افتاده و دیگر جواب نمیده که شما با استفاده از برنامه  GBWhatsApp  همزمان از چند حساب متفاوت استفاده کنید. فعال سازی این واتس آپ بسیار ساده هست توجه کنید که این برنامه ها برای اولین بار در ایران توسط وب سایت برا تو قرار داده شده است برای فعال سازی برنامه ها با ما همراه شوید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    IOSبهتر است یا اندروید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 8,234
  • بازدید کلی : 156,390