loading...
ای او اس و اندروید|ترفند ، بازی ، اپ
محمدحسین بازدید : 385 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

سلام در این سایت شما با کلیک بر روی لینک های داده شده 10تا 30تومان درامد کسب میکنید .

 

پس از این که مبلغ به حد مورد نیاز(10000تومان)رسید میتوانید پول رو از طریق کارت یا شماره حسابتون دریافت کنید به همین سادگی.!!!!

روزانه هم میتونید 700تا 1000تومان با 10 دقیقه وقت گذاشتن کسب کنید.هر روز یک شارژ1000تومانی با 10دقیقه وقت گذاشتن خوب نیست؟؟؟؟؟؟!!!!!! 

قرار بودش که ادرس این سایتو رو بصورت پولی بذاریم چون خودمون برای بدست اوردنش پول دادیم ولی تصمیم گرفتیم برای یه مدت بصورت رایگان بذاریمش پس معطل نکنید وکلیک کنید و درامدتونو کسب کنید تا این لینک پولی نشده!!!!!

 

برای رفتن به سایت و کسب درامد کلیک کنید.

محمدحسین بازدید : 116 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

میانبر های صفحه کلید همیشه موجب سهولت و بالارفتن سرعت عمل شما در اجرای فرمان های ویندوز می شوند. در این مطلب ۲۰ میانبر کاربردی ویندوز ۱۰ را که برخی از آن ها به تازگی به این سیستم عامل اضافه شده اند را خدمت شما معرفی کنیم.

 

 

کلید ویندوز + چپ/ راست/ بالا / پایین

باز کردن چند برنامه در کنار یکدیگر
 

کلید ویندوز + D + Ctrl

ایجاد یک دسکتاپ مجازی جدید

 

کلید ویندوز + F4 + Ctrl

بستن دسکتاپ مجازی

 

کلید ویندوز + Ctrl+ چپ/ راست

جا به جایی میان دسکتاپ های مجازی

 

کلید ویندوز + Shit + چپ

جا به جا کردن برنامه ها از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر


کلید ویندوز + ۳/۲/۱…

باز کردن برنامه هایی که روی نوار وظیفه پین شده اند.

 

کلید ویندوز + Tab

نمایش پنجره ها


کلید ویندوز + A 

فعال سازی اکشن سنتر


کلید ویندوز + C

فعال سازی کورتانا با گفتار


کلید ویندوز + D

نمایش دسکتاپ


کلید ویندوز + E

باز شدن فایل اکسپلورر


کلید ویندوز + G

فعال سازی گیم بار اکس باکس برای فیلم برداری از محیط برنامه ها


کلید ویندوز + H

فعال سازی امکانات به اشتراک گذاری در برنامه های ویندوز ۱۰

 

کلید ویندوز + I

باز کردن تنظیمات ویندوز ۱۰

 

کلید ویندوز + K

فعال سازی امکان اتصال و استریم به نمایشگر های بیسیم و اسپیکر ها

 

کلید ویندوز + L

قفل رایانه

 

کلید ویندوز + P

اتصال به نمایشگر دیگر

 

کلید ویندوز + R

اجرای کامند (دستور)


کلید ویندوز + S 

فعال سازی کورتانا
 

کلید ویندوز + X

بازکردن امکانات ویژه برای کاربران حرفه ای
 

محمدحسین بازدید : 235 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

«داستان او» یکی از یگانه‌ترین، غیررایج‌ترین و مبهم‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون تجربه کرده‌ام. این یعنی در برخورد با چنین اثری فقط به دو نتیجه‌ی مطلق می‌رسید: (۱) یا به سرعت از آن خسته می‌شوید و اعطایش را به لقایش می‌بخشید، (۲) یا آن را با تمام وجود در آغوش می‌کشید و تمامِ ذهن‌تان را با فرو رفتن به عمق داستان کاراگاهی/روانشناختی‌اش، شعله‌ور پیدا می‌کنید. از آنجایی که «داستان او» تمام عناصری که من برایشان جان می‌دهم را در خود داشت، به همین دلیل سرنوشت دوم نصیبم شد. چه عناصری؟ «داستان او» در مضمون و داستان‌پردازی فقط یک ماجرای کاراگاهی سرراست نیست. بلکه در حقیقت، هزارتویی از پرسش و بی‌پاسخی و تئوری است و از لحاظ دیداری به خاطر اینکه شما را بی‌واسطه پشت یک نمایشگر سی‌.آر.تی دهه‌ی ۹۰ می‌گذارد، تسخیرکننده می‌شود. سال پیش، سریال موفق «کاراگاه حقیقی» از شبکه‌ی اچ.بی‌.اُ به خاطر ترکیب دقیق موضوعات فلسفی با ماجرای یک قاتل سریالی، مثل بمب صدا کرد. همان سال، پادکست «سریال» (Serial) که درباره‌ی بازخوانی یک پرونده‌ی قتل قدیمی بود، به تجربه‌ی تازه‌ای در فضای برنامه‌سازی صوتی تبدیل شد و حتی به عنوان یکی از اتفاقات به‌یادماندنی سال ۲۰۱۴ نیز نام گرفت. اما امسال نوبت دنیای بازی‌های ویدیویی است که با «داستان او» این سه‌گانه‌ی کاراگاهی را تکمیل کند و تبدیل به پدیده‌ی عجیب ۲۰۱۵ شود.

محمدحسین بازدید : 152 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

برای خرید از لینک زیر اقدام کنید.

پس از پرداخت از طریق درگاه زیر 15تا 30 قیقه بعد کد شارژ به ایمیل شما ارسال میشود.

درصورت اراسل نشدن کد شارژ با شماره 09022410060تماس حاصل بفرمایید.

محمدحسین بازدید : 189 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

مطمئنا نصب ویندوز از طریق فلش مموری (USB Flash) بسیار سریع تر و بی دردسر تر از دیسک های DVD است .همچنین کاربرانی که نت بوک دارند و یا درایو اپتیکال آنها خراب شده ، چاره ایی جز استفاده از حافظه های Flash برای نصب سیستم عامل ندارند. در این مطلب نحوه آماده سازی (بوتیبل ساختن) حافظه USB را برای نصب ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ را از طریق فلش مموری به شما آموزش خواهیم داد.

محمدحسین بازدید : 188 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)
محمدحسین بازدید : 195 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

ارائه‌ی ویندوز ۱۰ برای کاربران ویندوز ۸.۱ از ساعتی پیش آغاز شد اما اگر هنوز نوبت شما برای دریافت این بسته‌ی بروز رسانی بزرگِ مایکروسافت نرسیده می‌توانید فایل ISO ویندوز ۱۰ را دریافت کرده و نسبت به نصب آن اقدام کنید.

محمدحسین بازدید : 223 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

برنامه ی وایبر یکی از معروف ترین برنامه های گفتگو و تماس رایگان در دنیا می باشد که توسط کاربران گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.برنامه ی وایبر نیز مانند برنامه لاین دارای نسخه ی دسکتاپ یا کامپیوتری می باشد.در صورتی که برنامه وایبر بر روی گوشی شما نصب و فعال است، می توانید از آن در کامیپوتر نیز استفاده کنید.در این مطلب سایت ترفندها ، نحوه ی استفاده از وایبر را در کامیپوتر و سیستم عامل ویندوز به شما آموزش خواهیم داد.

محمدحسین بازدید : 149 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران تازه ویندوز پیش بیاید مخصوصا کاربرانی که به زبان انگلیسی تسلط چندانی ندارند، آشنایی با پیغام ها و اصطلاحات موجود در ویندوز است. اما خوشبختانه مایکروسافت برای زبان های مختلف پکیج های زبان را ارائه داده اسن که امکان تغییر زبان ویندوز را فراهم می آورد. به این پکیج ها LIP یا همان Language Interface Pack گفته میشود.در این ترفند تصمیم داریم نحوه ی تغییر زبان محیط ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ را از زبان پیشفرض انگلیسی به زبان فارسی برای شما آموزش دهیم.پس با سایت ای او اس و اندروید همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 152 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

 در مطلب امروز تصمیم داریم نحوه نصب نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را به صورت تصویری خدمت شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

برای مشاهده این آموزش، در ادامه با ما همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 229 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (1)

هفته‌ی گذشته مقایسه‌ای بین دوربین ال‌جی جی ۴ با گلکسی اس 6، آیفون 6، اکسپریا زد 3، هواوی پی 8 و لومیا ۹۳۰ ترتیب دادیم. اگر مایل هستید نتیجه‌ای این مقایسه را مشاهده کنید در ادامه همراه ما باشید.

محمدحسین بازدید : 181 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

Shodan نام موتور جستجوی عجیبی است که برای کاربران عادی اینترنت به راحتی قابل استفاده نیست؛ اما برای افراد متخصص مانند محققان امنیت اینترنت و حتی هکرها می‌تواند ابزاری با ارزش و پراستفاده باشد. در ادامه با ای او اس و اندروید همراه باشید تا با این موتور جستجوی عجیب آشنا شوید.

محمدحسین بازدید : 144 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

 

حتما شما نیز با تبلیغاتی که درون برخی از بازی ها یا نرم افزارهای سیستم عامل اندروید موجود است، برخورد داشته اید.

تبلیغات موجود در برخی بازی و نرم افزار های رایگان علاوه بر اینکه مزاحمت انگیز هستند، باعث مصرف حجم اینترنت شما نیز می شوند.اما برای مقابله و حذف اینگونه تبلیغات از چه ترفندی استفاده کنیم؟

یکی از راه های مقابله با اینگونه تبلیغات، استفاده از نرم افزاری به اسم Adblock Plus می باشد.این نرم افزار با استفاده از لیست های مسدود خود، نمایش تبلیغات را در برنامه های اندروید را مسدود کرده و باعث جلوگیری از نمایش تبلیغات در برنامه های رایگان و همچنین در وب سایت ها می شود.

محمدحسین بازدید : 164 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

حدود سی سال است که سیستم عامل ویندوز پا به عرصه حضور گذاشته و در این مدت پستی و بلندی های زیادی را طی کرده است. جدیدترین نسخه ویندوز در راه است و جواب بسیاری از واکنش های نشان داده شده به ویندوز 8 را با خود به همراه دارد. در ادامه با تاریخچه تصویری Windows همراه ما باشید.

محمدحسین بازدید : 176 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

موزش استفاده از Action در فتوشاپ CS6 :

 

۱-روی منوی Windows (بالای صفحه) کلیک کنید. ( با زدن دکمه ی ترکیبی Alt+ F9)
۲-از منوی باز شده ، گزینه ی Actions را انتخاب کنید.
۳-روی فلش بالای منو کلیک کنید.
۴-از منوی باز شده گزینه ی Load Actions را انتخاب کنید.
۵-فایل مورد نظر را انتخاب کنید.
۶-حالا دکمه Load را بزنید.
۷-Actions مورد نظر را انتخاب کنید.
۸- دکمه play را بزنید تا اکشن عمل کند.

 

برای دانلود کلیک کنید با حجم 8 مگابایت

محمدحسین بازدید : 138 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

همانطور که بسیاری از شما میدانید، شرکت موزیلا علاوه بر داشتن مرورگر پر طرفدار فایرفاکس ، دارای یک سیستم عامل تلفن همراه به اسم Firefox OS نیز می باشد. اما نکته جالب در رابطه با این سیستم عامل این است که شما می توانید سیستم عامل فایرفاکس را بدون از بین بردن اندروید و تنها با استفاده از اپلیکیشی به اسم B2GDroid بر روی دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید.

محمدحسین بازدید : 221 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

برای رای دادن کافیه نام و نام خانوادگیتونو در منوی سمت راست بنویسید با ایمیل و کشور و شهرتون.

اینم لینک رفتن به سایت رای دادن

 

https://www.change.org/p/supercell-clash-of-clans-supercell-please-add-persian-language-and-iran-flag-to-clash-of-clans-game?recruiter=336688127&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink

محمدحسین بازدید : 154 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

برای مشاهده اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری رایانه، ترفند ها و نرم افزار های بسیاری وجود دارد که در مطلب " چگونه مشخصات سیستم خود را مشاهده کنیم؟ " یکی از این ترفندها را برای مشاهده اطلاعات کامل سیستم معرفی نمودیم.

در این مطلب نیز تصمیم داریم، نحوه مشاهده اطلاعات کامل سیستم را به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از نرم افزار قدرتمند Speccy آموزش دهیم.پس در ادامه با ترفندها همراه باشید.

 

محمدحسین بازدید : 127 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

google1998

حتما برای شما نیز جالب است که بدانید موتور جستجوگر گوگل در سال ۱۹۹۸ میلادی به چه شکل و شمایلی بوده است.

در ادامه ی معرفی ترفند های گوگل اینبار قصد داریم موتور جستجوگر گوگل را به اواخر دهه ۹۰ میلادی ببریم.پس در ادامه با ترفندها همراه باشید.

 

 

برای مشاهده گوگل سال ۱۹۹۸ کافیست عبارت Google in 1998 را در این موتور جستجو وارد کنید.

محمدحسین بازدید : 156 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

معتبرترین و قدرتمندترین موسسه آماری دنیا یعنی "Nielsen" به صورت هفتگی یک نظرسنجی را در بین جامعه بسیار وسیعی از گیمرها ترتیب می دهد. 

سوال نظرسنجی هفتگی Nielsen: "شما برای خرید کدام بازی، اشتیاق فراوانی دارید ؟"

از آنجایی که آمار و نظرسنجی های موسسه Nielsen از اهمیت بسیار زیادی در دنیای هنر و سرگرمی برخوردار است، سعی می کنیم به صورت هفتگی نتیجه نظر سنجی های این موسسه را در اختیار شما قرار دهیم.

همان طور که انتظار می رفت در نتایج این هفته، دو بازی پرطرفدار FIFA 16 و Call of Duty: Black Ops III به ترتیب در جایگاه های اول و سوم قرار گرفته اند. جایگاه دوم نیز به بازی مورد انتظار Fallout 4 تعلق گرفته است. در ادامه با لیست 10 بازی پرطرفدار هفته گذشته همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 143 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

امروز برای شما عزیزان شبیه ساز کاملا فارسی ایرانیان وی جی اس را آماده کرده ایم . با کمک این شبیه ساز به راحتی می توانید هر بازی پلی استشین وان را اجرا کنید. از مزایای این نرم افزار قابلیت ساخت مموری کارت و پشتیبانی از جوی استیک می باشد . امیدواریم از این برنامه لذت ببرید.

ps1

محمدحسین بازدید : 272 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

اجرای بازی های پلی استیشن ۲ روی کامپیوتر یک صرفه جویی بسیار مناسب است. از این رو ما نرم افزار اجرای بازی ها همراه با کلیه فایل های مورد نیاز برایتان آماده کرده ایم . نام این نرم افزار کاربردی PCSX2 است که بهترین شبیه ساز بازی های پلی استیشن ۲ نیز محسوب می شود.

محمدحسین بازدید : 203 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (1)

آموزش تصویری فتوشاپ

به بهترین سایت آموزش تصویری فتوشاپ خوش آمدید. بدون شک فتوشاپ یکی از قویترین نرم افزارهای ویرایش عکس است که عکاسان و گرافیست های حرفه ای روزانه با آن سر و کار دارند. یادگیری این نرم افزار برای همه ی کسانی که با عکس سر و کار دارند الزامیست. در این وبسایت قصد داریم فتوشاپ را از صفر تا صد به شما عزیزان آموزش دهیم و این آموزش ها به صورت تصویری همراه با عکس خواهند بود تا با کمترین زحمت بتوانید نکات کلیدی این نرم افزار را یاد بگیرید. در زیر لیست کامل آموزش ها را مشاهده می کنید که با کلیک روی هر عنوان به صفحه ی مربوطه هدایت خواهید شد.

محمدحسین بازدید : 172 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

کی از قایلیت های مفید موجود در ویندوز ۸ ، نمایش مقدار حجم اینترنت مصرف شده می باشد.این قابلیت شاید برای کاربرانی که از سرویس های نامحدود استفاده می کنند زیاد مفید نباشد ، ولی این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که از اینترنت محدود وحجمی استفاده می کنند بسیار مفید است و می توانند توسط آن ، میزان حجم مصرفی را مدیریت کنند.

محمدحسین بازدید : 158 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

اگر از کامپیوتر یا لپ تاپ خود ، در شب و محیط تاریک استفاده کرده باشید، حتما روشنایی زیاد و آزار دهنده صفحه نمایش موجب شده که با استفاده از کلید fn یا تنظیمات ویندوز مقداری از روشنایی را کاهش دهید.اما خواهید دید که مقدار روشنایی صفحه نمایش از یک حد ، کمتر نمی شود.در این مطلب قصد داریم با معرفی نرم افزار Dimmer مقدار روشنایی صفحه نمایش را تا کمترین مقدار ممکن کاهش دهیم.

محمدحسین بازدید : 159 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

برای تبدیل موسیقی و فیلم به فرمت های دیگر نرم افزار های مبدل زیادی وجود دارد، اما جالب است بدانید که شما با استفاده مدیا پلیر VLC هم می توانید موسیقی و فیلم ها را به فرمت های مورد نظر خود تبدیل کنید.

برای مشاهده این ترفند تبدیل با ما در ادامه همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 140 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 ها در ویندوز، ترکیبی از تصاویر پس زمینه، رنگ پنجره ها و صدا ها می باشند که شما می توانید از آن در کامپیوتر و تبلت خود استفاده کنید. در این مطلب تصمیم داریم با معرفی قسمت Theme سایت مایکروسافت ویندوز نحوه مشاهده، دریافت و نصب تم ها را در ویندوز به شما اموزش دهیم.پس با سایت ترفندها در ادامه مطلب همراه باشید.

 

 

محمدحسین بازدید : 200 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

در مطلب "چگونه پسورد وای فای ذخیره شده در ویندوز را مشاهده کنیم؟" نحوه مشاهده رمز وای فای ذخیره شده در کامپیوتر را با استفاده از ۲ ترفند آموزش دادیم، در این مطلب نیز تصمیم داریم این ترفند را با استفاده از یک نرم افزار ساده و کم حجم آموزش دهیم. در صورتی که به این مطلب نیاز دارید، برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

محمدحسین بازدید : 270 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

 

در مطالب قبلی ، آموزش راه اندازی برنامه های لاین و وایبر را در کامپیوتر به شما آموزش دادیم. در این مطلب نیز تصمیم داریم با معرفی برنامه Pixsta نحوه راه اندازی شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام را در کامپیوتر را همراه با عکس و توضیحات به شما آموزش دهیم.پس تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.

محمدحسین بازدید : 133 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

از تاریخ 8 آوریل 2014 شرکت مایکروسافت به طور رسمی پشتیبانی از ویندوز XP را پایان داد. بدین معنا که دیگر هیچ‌ به‌روزرسانی برای این ویندوز ارائه نمی‌گردد. اگر شما نیز از کاربران ویندوز XP بوده باشید به موجب این اتفاق به دلیل حفظ امنیت رایانه، ناچار به نصب نسخه‌های جدیدتر ویندوز خواهید بود. اما اگر سخت‌افزار سیستم شما جهت نصب نسخه‌های جدیدتر ویندوز کافی نباشد چه خواهید کرد؟ و یا اگر همچنان حاضر به دل کندن از ویندوز XP نباشید چطور؟ در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی جالب و کاربردی بپردازیم که از طریق آن می‌توانید همچنان تا سال 2019 ویندوز XP خود را مستقیماً از طریق مایکروسافت به‌روز کنید.

محمدحسین بازدید : 260 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

همیشه در ویندوز یکسری نرم افزار های نصب شده ای هستند (مانند برنامه idm) که با بالا آمدن ویندوز به طور خودکار اجرا می شوند.اجرای خودکار برخی از این برنامه ها ممکن است سبب مزاحمت یا کند شدن سرعت ویندوز شما شود.در این ترفند قصد داریم ، نحوه غیر فعال ساختن اجرا خودکار این برنامه ها را در هنگام شروع ویندوز به شما آموزش دهیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    IOSبهتر است یا اندروید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 8,249
  • بازدید کلی : 156,405